چگونه توانستم با روش تدريس مبتني بر فناوری اطلاعات ( IT ) اختلالات يادگيري سمانه ( دانش آموز پایه او
اينترنت و ساير اشکال فناوري اطلاعات و ارتباطات ICT 4
معلم با استفاده از فناوري در كلاس درس مي تواند اين شرايط را فراهم كند: 5
اختلال يادگيري (ديسلكسي) Dyslexia 12
چگونگي تشخيص اختلالات يادگيري 14
روش استفاده از آزمون هاي رواني 16
راه هاي درمان اختلالات يادگيري 17
نقش تلويزيون در آموزش و يادگيري كودكان 18
نقش فناوري اطلاعات و ارتباطات در فرايند ياددهي و يادگيري 20
نقش لپ تاب در آموزش كودكان بر اساس گزارش سازمان ملل 27
چگونگي اجراي راه حل جديد، استفاده از لپ تاب 28
جدول يك: ميانگين نمرات هر دانش آموزان قبل از اجراي اقدام 30
جدول دو: ميانگين نمرات هر دانش آموزان بعد از اجراي اقدام 31
نمودار دو: ميانگين نمرات هر دانش آموزان بعد از اجراي اقدام 32
جدول سه: مقايسه ميانگين نمرات كلاس قبل و بعد از اقدام 32
نمودار سه: مقايسه ميانگين نمرات كلاس قبل و بعد از اقدام 33
بررسي عوامل رفتاري سمانه و اثر گذاري روش تدريس مبتني بر IT در روحيات او؛ 33
جدول چهار: مقايسه درصد پيشرفت نمرات دانش آموزان قبل و بعد از اقدام 35
نمودار چهار: مقايسه درصد پيشرفت نمرات دانش آموزان قبل و بعد از اقدام 35
ارزش يابي تأثير اقدام جديد و تعيين اعتبار آن 35